Bridgekalender Kerstverlof – voorjaar

Zoals bekend vallen Kerstmis en Nieuwjaar deze keer op een maandag.  Onze drives op die dagen vervallen dus.  Niettemin hebben we in vervangdata voorzien (opdat we het niet zouden verleren).
We zullen dus een clubtornooi houden op woensdag 27 december om 14h evenals op woensdag 3 januari ook om 14h.  Het eerste tornooi zal in poly A (grote nieuwe zaal) en het tweede in de bovenzaal van het landhuis doorgaan.

Uiteraard luiden we aan het begin van het nieuwe jaar ook de feestklok.  De Nieuwjaarsreceptie is gepland voorafgaand aan de drive van vrijdag 5 januari die daardoor iets langer zou kunnen uitlopen dan gewoonlijk.

Vervolgens hebben we op vrijdag 22 maart de algemene ledenvergadering, aansluitend na de drive.

Tenslotte zullen we op vrijdag 29 maart de herfst- en winterkampioenen bekend maken en vooral huldigen.