Lid worden

Om lid te worden van Bridgeclub Dulcinea zijn er meerdere opties, elk met een eigen lidgeldtarief voor het werkjaar 2023-2024:

1. clublid Dulcinea + lid Vlaamse BridgeLiga via Dulcinea: 70€
  2. clublid Dulcinea + lid VBL via een andere officiële club: 40€

We gaan ervan uit dat alle deelnemers aan onze drives aangesloten zijn bij VBL. De spelers zelf dragen de verantwoordelijkheid in orde te zijn met hun VBL aansluiting.

Daarnaast kan je ook via het statuut “cursist” lid worden, meteen tegelijk van Dulcinea als van VBL:

1. cursisten van de jaargang 2022-2023: gratis en automatisch
  2. cursisten van de jaargang 2023-2024: lidgeld via de inschrijving voor de cursus.”

Naast het lidgeld kan men vrijblijvend ook een abonnement nemen op het VBL “Beter Bridge Magazine” (BBM, 11 edities
per jaar).  De kostprijs daarvan bedraagt dit jaar :

+   20€ indien je de papieren versie thuis wil ontvangen.

+   8€ indien je voldoende hebt aan downloaden via de app op je smartphone.

+   28€ indien je beide wenst.

We vragen om je lidgeld, naargelang je situatie 1 tot 4, en de eventuele toeslag ingevolge je keuze mbt Bridge
Beter Magazine bij voorkeur over te schrijven op rekening BE92 1431 0616 8423 van Bridgeclub Dulcinea vzw.

Voor vragen, stuur een e-mail naar : dulcineabridge@gmail.com