Dulcinea en Cultuur

Beste Leden,

Hierna een niet zo kort bericht, maar neem toch maar even de tijd om het door te lezen!

Dankzij jullie talrijke opkomst tijdens onze drives dragen jullie rechtstreeks bij aan de financiële gezondheid van onze club. En precies daardoor kan het bestuur jullie af en toe uitnodigen op een extra activiteit.

Dit keer viel ons oog op een culturele uitstap op 21 april 2024 naar prachtige Brugse stadsschouwburg. Wim Opbrouck en vrienden brengen de productie:  J’aime la vie. Een mengeling van muziek en theater.

J’aime la vie is een speelse denkoefening over de toekomst: Hoe zullen wij leven in 2050 ? Een ijdele maar oprechte hoop, een ernstig antwoord te formuleren op die vraag.

Wim Opbrouck de rasechte West-Vlaming met een grappige hoek af, alom gekend als acteur/komiek van ‘In de Gloria’, ‘Het Eiland’ en ‘De Ronde’, muzikant bij de ‘Dolfijntjes’ of als presentator die voor de grappige noot zorgt in ‘Bake Off Vlaanderen’. Een hoogst aimabel en meervoudig artiest.

De voorstelling die we eruit kozen gaat door op:

Zondag 21 april 2024 en loopt van 20h00 tot 21h30

Na de voorstelling biedt het bestuur, zowel voor de leden als een partner/gezel/chaperonne, nog een glaasje aan in de bar om even na te keuvelen.

We kunnen u dit aanbieden voor € 20,00  (clubprijs) voor categorie I plaatsen.

En dat kan individueel nog lager in het kader van ons “club-getrouwheidsprogramma”. Dit is een uitbreiding/verderzetting van het clubbeleid dat door het bestuur is vastgelegd na de evaluatie van onze verwendag in juni. Eerste start daarvan was de toekenning van de prijs “meest meespelend lid” tijdens ons clubfeest in september.

Hoe gaat dat in zijn werk? Wel, we hebben sedert aanvang van de herfst- en wintercompetie bijgehouden hoeveel drives jullie hebben meegespeeld (dat gaat met de computer nu eenmaal gemakkelijk). Per meegespeelde drive gaat er nog € 1 af van de aanbodprijs. Kom je op 0 en heb je nog potentiële korting over, kan je die overdragen naar je partner/gezel/chaperonne.

Wij beseffen dat het ‘vroeg dag is’ maar wij moeten voor de ticketzekerheid (aantal én mooie zitplaats) de inschrijvingsperiode helaas reeds afsluiten op 20 december. Daarom starten we nu voor jullie de aanmeldingsperiode op. Gelieve uw plaats te reserveren vóór 20 december mits een reply op dit bericht met vermelding 1 of 1+1 tickets. De uiteindelijke individuele kostprijs worden dan berekend en aan elkeen bezorgd voor betaling uiterlijk 31 december.