Nieuwjaarswensen 2023

Beste vrienden en vriendinnen,

Alweer is een jaartje vervlogen en dan willen we zoals velen nog even achterom kijken naar het goede waarvan we hebben genoten.

Voor onze bridgeclub zijn dat zowat 150 geslaagde gezellige drives met meer dan 1.000 drankbonwinnaars, 2 reeksen kampioenen die werden gevierd, 2 lichtingen startende bridgers, een groeiend ledenbestand en een (gedeeltelijk) nieuw bestuur en bijkomende helpende handen om alles aan te pakken.  Mooi.

Maar samen met het uitwisselen van de allerbeste wensen kijken we vooral uit naar wat het nieuwe jaar 2023 ons zal brengen.

Dat begint al met het beginnerstornooi over 5 avonden dat reeds tussen Kerst en Nieuw van start is gegaan en bovenop onze 150 gezellige  drives komt.

Vervolgens worden jullie van harte uitgenodigd naar onze Nieuwjaarsreceptie tijdens de donderdagdrive van 5 januari. Ook wie niet frequent op donderdag speelt is hartelijk welkom om eens te komen piepen.

‘s Anderendaags vrijdag 6 januari hebben we dan een speciale Driekoningendrive.  Allen daarheen zou ik zeggen.

Uiteraard houden we eind maart en zaterdag 23 september onze klassieke kampioenenvieringen.

Maar onze vereniging viert dit jaar ook haar 5-jarig jubileum als vzw !  Jubileum !

Dat laten we natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. Al onze leden worden, volledig gratis, samen met hun partners uitgenodigd op onze verwendag.  We voorzien een spetterend dagvullend programma op verplaatsing.  Georganiseerd vervoer zal ervoor zorgen dat alle leden aan deze bijzondere dag kunnen deelnemen.  Noteer alvast het weekend van 3-4 juni in jullie agenda.

Laat ons er samen terug een fantastisch jaar van maken !

Gezondheid, prosit, santé op 2023 !

het bestuur