CLUBFEEST 2024

Beste Leden,

22 september mogen jullie ABSOLUUT niet vergeten in te plannen in jullie drukke agenda want dan is het ons Clubfeest waar wij tevens onze kampioenen vieren.

Dit jaar pakken we het anders aan: er wordt geen bridge gespeeld maar enkel gefeest zodat het ook een speciale dag wordt voor jullie eega/partner/compagnon de route want ook zij worden natuurlijk uitgenodigd en kunnen meegenieten van deze leuke dag.

EN we gaan zelfs ‘op verplaatsing’ naar Salons Denotter in Zedelgem waar we om 12h00 verwacht worden.

Aperitief met 4 culinaire hapjes

* * * * * * * * * * * *

Zonnevis St. Pierre  – jus met basilicum – geplette aardappel met zuiderse tomaatjes

* * * * * * * * * * * *

Gegrilde filet mignon ‘duroc d’olives’ – sausje haut médoc  – scala van  herfstgroentjes

American pancake – witte chocolademousse – framboos – macaron

Koffie – Thee

Aangepaste wijnen, bier, frisdranken

Dit jaar hebben we ook gedacht aan de dansfanaten onder jullie die graag nog eens de benen losgooien na het feestmaal.  DJ Jan krijgt jullie steevast op de dansvloer !

De club sponsort zoals gewoonlijk een deel van de kostprijs en dus kunnen wij dit aanbieden voor €60 per persoon (all-in tot en met de koffie).

Maar dit is nog niet alles want zoals jullie weten, spelen bij Dulcinea loont : na elke drive kwam er €1 in jullie spaarpotje dus bij velen onder jullie is die spaarpot al danig goed gevuld dat er slechts nog een habbekrats zal moeten betaald worden om deel te nemen aan deze fantastische dag, sommigen zullen zelfs een groot deel van de kostprijs van hun genodigde kunnen sponsoren. 👍

Om te kijken hoe goed jouw spaarpot gevuld is, moet je gewoon even surfen naar onze website:  ‘resultaten’ –  ‘klassementen’ en helemaal onderaan deze pagina vind je ‘getrouwheid’.  In de kolom ‘restant punten te gebruiken voor de kampioenenviering’ vind je jouw gespaard saldo.  Maar tot eind augustus komt er bij elke gespeelde drive nog €1 bij dus tijdens de zomermaanden spaar je rustig verder.  Op 31 augustus wordt de definitieve balans opgemaakt en vanaf september begin je te sparen voor het nieuwe seizoen.

Dus vastzetten die datum ! 😉 De inschrijvingen volgen later.

Het feestcomité

Bernard en Tine

Abonneer
Laat het weten als er