Opendeur 3 september 2023

En of de opendeurdag een succes was?

Zeker wel 10 vrijwillig meewerkende leden, aangevuld met bestuurders wachtten zondagmorgen vanaf 10 uur vol spanning op bezoekers aan de opendeurdag ter promotie van de starterscursus. De vraag of er wel geïnteresseerden zouden opdagen kon snel naar de prullenmand!  Het werd meer een overrompeling dan een rustig onderonsje. Bernard liep zich het vuur uit de sloffen om het tempo met zijn koffiebar te kunnen volgen.  Ikzelf, Tine en anderen praatten zich de longen uit het lijf bij het informeren van de bezoekers terwijl de demo-spelers de kandidaat cursisten naar de tafels lokten en de meeste durvers onder hen overtuigden om al mee te spelen.  De bezoekers zelf waren merendeels razend enthousiast.  Dat belooft alvast voor het welslagen van de wervingscampagne.  In elk geval een dikke merci aan allen die meewerkten.

Ondanks de kans geboden wordt om de definitieve inschrijving pas te doen na afloop van de eerste gratis proefles op maandag 25 september hebben we nu al een 10-tal betaalde inschrijvingen! Daar komen er zeker nog meerdere bij na de opendeurdag.

Maar daarmee houdt het niet op. Inderdaad, zoals eerder aangekondigd hebben we ook een stand voorzien op  de Brugse “Dag van de Sport” die op zondag 17 september (13-17h) plaatsvindt op het Zand. Voor onze succesformule met naast de ontvangstmedewerkers ook 2 of zelfs 3 spelende demo-tafels hebben we natuurlijk opnieuw vrijwilligers nodig. Een aantal kandidaten daarvoor hebben zich reeds gemeld maar het zit nog wat krap. Laat je wens/aanbod om mee te werken snel weten via de clubmailbox. Je hoeft je niet te verbinden voor de gehele namiddag van 13h tot 17h. Als je voor 1 of liever 2 uurtjes komt zijn we ook al tevreden. Je kan dan vooraf of nadien Brugge nog verkennen (er schijnen veel horeca en shops te zijn in de buurt). Het mooi weer is in elk geval besteld.