Algemene Vergadering 2024

Beste leden,

Zoals jullie uit het verleden weten, dient elke vzw – dus ook de onze – elk jaar een algemene ledenvergadering bijeen te roepen.

Zoals eerder aangekondigd houden we deze vergadering dit jaar op vrijdag 22 maart 2024 vanaf 18h15 (ttz na afloop van het gewone clubtornooi) en de zaal Poly A van het wijkcentrum Xaverianen, in de gelijknamige straat te Brugge.  We mikken op een duur tot maximaal 19h.
Alle leden zijn welkom, maar slechts degenen die uiterlijk in september 2023 hun lidgeld hebben voldaan zijn stemgerechtigd.

Op de dagorde staan:
1. verantwoording van het bestuur over de rekening van het afgelopen werkjaar;
2. vraag (stemming) tot kwijting daarover;
3. presentatie van het budget voor het nieuwe werkjaar en goedkeuring daarvan;
4. voordracht en stemming over de toetreding tot het bestuur van Frans Cool (bevestiging van de coöptatie door het bestuur sedert 23.01.2024)..
De documenten ivm de clubfinanciën, de rekening van de werking 2022-2023 en het budget 2024 zijn vanaf morgen op elk clubtornooi ter beschikking voor inzage door de leden.  Wie dat op andere momenten wenst te doen, kan een afspraak maken met het bestuur.

Jullie weten eveneens dat het noodzakelijk is om een voldoende aantal leden aanwezig of via volmacht vertegenwoordigd te zien om de vergadering geldig te kunnen laten stemmen.  Er is een wettelijk quorum voorzien dat moet gehaald worden. aangezien onze club sterk gegroeid is, ligt dat aantal voor ons ook steeds hoger.  Vandaar dus onze oproep om zoveel mogelijk aanwezig te zijn / te blijven na het tornooi.  Indien dat niet mogelijk is, wil dan een volmacht te verstrekken aan een ander lid.  Het document hiervoor is vanaf morgen beschikbaar op elk clubtornooi. Let wel: om geldig te zijn dienen we over een origineel ondertekend exemplaar te beschikken.
Mochten er onvoldoende aanwezige of vertegenwoordigde leden op de vergadering zijn, dan kan die wettelijk niet geldig doorgaan en dienen we een nieuwe bijeenkomst te beleggen.  Jullie begrijpen dat we deze rompslomp liever vermijden.

Het bestuur.