speelkalender, data, locaties, clubfeest

Enkele herinneringen ivm onze activiteitenplanning:

– vanaf volgende maandag en tot eind augustus gaan de clubtornooien door in de Poly A (grote zaal van het nieuw complex).
– aanstaande donderdag 9 mei (OH Hemelvaart) is Xaverianen gesloten en is er geen clubtornooi.
– volgende vrijdag 10 mei is Xaverianen wel degelijk open (geen brugdag) en bijgevolg gaat het clubtornooi gewoon door.
– maandag 20 mei (Pinkstermaandag) spelen we op het normale uur maar dan wel in hotel Van der Valk in Oostkamp.
– op zondag 26 mei kunnen onze 1ste en 2de jaarscursisten deelnemen aan het starterstornooi van de VBL (aanmelden bij Johan uiterlijk 20 mei)
– voor wie eraan twijfelt: ook tijdens de zomermaanden gaan onze tornooien gewoon door.

Zoals elk jaar hebben we ook in 2024 ons clubfeest.  Dat staat dit keer gepland en gereserveerd voor zondag 22 september vanaf 12h in de feestzaal Denotter in Zedelgem.  Partners zullen ook welkom zijn.  We onderhandelen een goede prijs en koppelen de ledenbijdrage aan ons getrouwheidssysteem ( bovenop de algemene korting via het clubbudget is er nog 1 euro bijkomende korting per deelname aan een clubtornooi).  Tine en Bernard maken er, naar gewoonte, iets schitterends van.
Zet de datum vast in je agenda, op de kalender en in je geheugen en laat familie, vrienden en kennissen weten dat je die dag niet beschikbaar bent!