Dulcinea op pad naar de Tieltse kroegentocht

Vorige zaterdag, 24 juni, organiseerde bridgeclub Aarsele zijn 8ste Tieltse kroegentocht.  Nogal wat van onze leden trokken daarheen.  Ook uw dienaar (niet gekend als fervent kroegenbezoeker) liet zich verleiden.  Doel van  de uitstap: een leuke namiddag beleven met een potje bridge, pogen uitstraling te geven aan onze club en uiteraard ook de initiatiefnemende club een riem onder het hart te steken.

Het moet gezegd, alles liep wonderwel.  Schitterend weer,  7 speellocaties op een parcours van hooguit 1km,  42 deelnemende paren,  veel prijzen,  lekkere broodjes na afloop en gemoedelijke sfeer.  Een organisatie om U tegen te zeggen.  Wel viel het me op dat daar door de medewerkers wellicht veel tijd en zeker veel moeite aan gespendeerd moet zijn geweest.  Algemene dankbaarheid op zijn plaats.

Verrassing bij de presentatie van de uitslag in de goed gevulde foyer van het Gildhof: gelegenheidskoppel Tine Hessels en Johan Verhaeghe kaapten de 2de plaats weg.  Er is een mooie foto  gemaakt van de overhandiging van hun prijs.  Je kunt er zelfs op zien welk fortuin ze hebben binnengehaald.  Overigens ook alleen maar blije gezichten bij al onze andere leden.

Ook volgende leden van Dulcinea speelden mee:

–        Erik De Visschere en Katrien Desimpel

–        Johan Clybouw en Tine Van Eeghem

–        Eliane De Cloet en Rik Verlinde

–        Daniel Buffel en Lena D’hulster

–        Annemie De Schoolmeester en Johan Baeke

–        Carine Van Brackevelt en Bart Verbrugghe

Volgende editie: zaterdag 22 juni 2024.