Nieuwjaarswensen

Beste vrienden en vriendinnen,

Al weer is een jaar voorbij.  Voor wat ons geliefde bridge betreft, kende het een lange aanloop in mineur met alleen maar beperkt internetbridge, terwijl preëmptieve overheidsbeslissingen ons bij het jaareinde opnieuw (letterlijk) van slag brachten.

Toch kenden we met Dulcinea in het afgelopen jaar enkele Majeure scores waaronder vele club-groot-slems:  het Paastornooi op stepbridge, de enthousiaste herstart vanaf juni, 100 leden, een spetterend clubfeest, sterk gestegen deelname aan de drives, een veelbelovende 20-koppige lichting nieuwelingen in de starterscursus, een nieuwe clubwebsite, een vlekkeloze instemming met het clubbeleid tijdens de algemene vergadering, de vele helpende handen na afloop van elke activiteit.  Daar putten we dus met zijn allen de moed uit om van zodra het in 2022 weer kan, opnieuw aan de slag te gaan.

We poitrineren voorlopig nog de details van onze kaarten, maar hebben wel al flink geboden tijdens de AV.  Er zitten opnieuw enkele clubslems in de pijplijn.  De bridgemates zijn gearriveerd en worden zo snel mogelijk in gebruik genomen, er komt in het voorjaar al zeker een bijzondere activiteit, in september likken we opnieuw duimen en vingers af tijdens het gereputeerd clubfeest terwijl in het najaar ook een cyclus vervolmakingslessen op het programma staat.  Dankzij eenieders vrijwillige inzet staat de clubkas er goed voor en zal er dus in al deze activiteiten een flinke cent geïnvesteerd kunnen worden.  We bekijken ook waar aanpassingen en versterking van de clubwerking mogelijk is.  Straks leggen we onze kaarten als een volleerde dummy open en bloot op tafel.  We rekenen op jullie om als leider de slagenkracht ervan te benutten en het contract binnen te halen.  Het bestuur hoopt daarmee het samenhorigheidsgevoel en de tevredenheid bij onze leden en sympathisanten tot nieuwe hoogtepunten te brengen zodat we aan het eind met zijn allen winnaars zijn.

Op een fabuleus  2022,   Prosit!

Namens het bestuur,

De voorzitter.